zondag 2 juli 2017

Wat doe je met postzegels???

Ik ben dol op postzegels en heb inmiddels een aardig voorraadje. Niet dat ik een fanatieke postzegelverzamelaar ben hoor, maar ik ben gewoon dol op de leuke gekleurde afbeeldingen die er op staan. Natuurlijk heb ik ook heel veel dubbele zegels en weggooien kan ik niet zo makkelijk en je moet toch wat dus heb ik er als eens buttons van gemaakt, zie HIER maar ook armbandjes en halskettingen zijn leuk om te maken. Daarom heb ik afgelopen dagen papieren kralen zitten rollen en te verven en ze daarna  beplakt met postzegels van onze 2 oude koningen, moeder en dochter. Dan gaat er nog 2 x een basis over en daarna nog 2 x keer aflakken en dan zijn ze klaar om verwerkt te worden.
Al met al nog best een heel werkje maar ik vind het een leuk en rustgevend werkje.
Ik heb er al vast 1 armbandje van gemaakt, leuk is dat elke postzegel op een andere plaats is afgestempeld, dat zegt natuurlijk niets maar ik vind het wel een leuk detail.
Wat ik allemaal met de armbandjes ga doen weet ik nog niet, ik zelf draag ze niet echt heel vaak vanwege de brace die ik draag.
Verkopen of misschien eens een give away plannen als er animo voor is?
Ik wens jullie nog een fijne dag.



5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om postzegels te verwerken, maar een heel werk. Wel een heel origineel cadeautje. Probeer de verkoop...
    Fijne week, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Rian, ik zit zelf ook over dit idee na te denken ik vraag me af of er hier in Nederland wel animo voor is. Op buitenlandse sites worden ze wel te koop aan geboden voor bedragen waar ik alleen maar van kan dromen. Hier in Nederland is men niet zo gul als het gaat om zelfgemaakte artikelen. Hier wordt handarbeid zwaar onderwaardeert, in Nederland denk men, och zelf gemaakt dus het kost niets :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk idee voor oude postzegels. Wel een werkje dat kralen maken..

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee! Bedankt voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.